Hej!

Vilken hurtig dag det här har varit för mig. Jag har hunnit med ganska mycket men känner mig inte så trött än i alla fall fast att jag gick upp tio i 5. Det gjorde jag för att följa med mamma och simma. Dock höll jag på att somna på vägen dit men i vattnet piggnade jag till och simmade 700 meter. Efter det åkte jag till mammas jobb och åt frukost. Sen bar det iväg till skolan för en kort historielektion och sen lunch på det.

Men min dag var inte slut efter det för då var det dags för en lång håltimme och sen en idrottslektion beståennde av lekar. Dock blev det lite aggresivt. Vi sprang runt och skrek mycket ganska mycket -  tjejer (tror jag man kan säga). Jag gjorde det delvis för att jag ibland blev lite rädd  för alla bollar. x) haha Men jag kom också in i tävlingsandan tror jag man kan säga! ;)

Jag idag, fast på två olika sätt



// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0