Hej!

Efter en morgon med utvecklingsamtal och formgivning sitter jag och väntar på att dagen ska fortsätta med svenska, historia och franska. Egentligen känner jag ingen ork för det men går man i skolan så går man i skolan. Haha

Igår var jag och tränade. Det blev ett lite extra långt pass med skivstång och sen kondition. Jobbigt men det kändes bra. Fast skivstången är lite jobbig ibland och med risk för att låta som en riktig tjej säger jag att jag ibland är rädd för att bryta naglarna när jag ska lyfta upp vikterna med händerna x) haha. Men Niclas kom och tog hand om mig en stund efter träningen ändå. Min fina Niclas.

Före det satt jag bara inne (var lite arg på mig själv ändå som inte tog någon promenad i det fina vädret) och skissade upp min gucci-hårtork, åt godis och läste tidningar. Riktigt lat söndag - tills träningen då!

Den senste tiden har jag hämtar inspiration från Gucci. Tycker den här lilla saken är så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0