Jag tog mig ut på en snabb promenad i mina easy tone så nu känner jag mig piggare än jag gjorde innan. Det jag hatar med lov är att jag aldrig går upp och sover bara för att jag kan sova. Dagen blir liksom upp och nervänd och börjar inte förrens vid 11. Annat är det när jag går i skolan och dagen börjar halv 9 typ. Men jag klagar inte på lov ändå, det är skönt att få koppla av och hinna med saker som man annars inte hinner med :)

Men som sagt känns det bra att hinna med de där sakerna ändå och göra något bra. Som att träna. Jag har märkt hur bra man verkligen mår av det. Läntar redan tills nästa träning. Det är så bra när man har betalat träningskort så man måste gå och träna och när det är fler. Det och speciellt musiken ger mig motivation. Som låten Levels med Avicci. På träningen tränar vi till den ( eller så är det en liknande eller mix) men jag hade ändå inte hört namnet Avicci förrens i fredags när min engelskalärare visade ett klipp om honom, att han blivit stor i USA. Jag bara " Va, vem är det?" och de andra bara kollade på mig. Iblad undar jag själv var jag varit de senaste månaderna eller lever i för liten värld..x) haha

Här är låten levels med Avicci och några andra låtar som ger mig motivation:



// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0