Dagens klädsel ser ut så här. Jeansen är de som jag köpte igår på Bikbok - än så länge är jag lika nöjd med dem som igår. Jag gillar färgen som inte är för ljus men ändå inte mörk, så de blir nog inte så lätt smutsiga. Blusen är sen en gammal favorit från vila (tror jag) som jag fyndade för 100 kr på rea en gång. Jag såg nu att armarna är olika på kortet. Det var ju lyckat... x) haha

I alla fall så begav jag mig ut på en gå/springtur idag efter lunch. Det kändes bra men jag fick inte ut så mycket av det egentligen med tanke på vad jag kommer äta i helgen... Men bättre än inget! :) haha Och det är ju faktiskt påsk nu ändå!

// Elaine  

Kommentarer
Postat av: Jossie

Sv: Kul att du är med! :) meddelar dig när vinnaren är utsedd!

2012-04-05 @ 19:49:38
URL: http://jossies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0