Jag har alltid gillat att ta kort.Inte att ta den finaste bilden då utan att bevara minnen. Jag älskar verkligen att se på kort från när jag och andra var små. Dock har jag inte alltid gillat att vara med på kort. Utan jag föredrar att ta bilder på andra men om någon ska ta kort på mig vill jag att den inte ta rmed blixt för det är stor sannlolikhet att jag blundar då. haha

Men som sagt är jag en sån som smygtar kort på andra. I skolan var jag jobbig förrut med det och eftersom jag bloggare   vill jag gärna ha kort till bloggen och därför tar jag kort på det mesta - ibland onödiga saker... 

Isabelle lyckades i alla fall fånga mig på kort när jag gjorde det på vårmiddagen och jag ser ju minst sagt lite konstig ut. eller? haha




Ja är man bloggare så är man! xD Jag gör allt för att mina trogna läsaer ska ha lite bilder att titta på! haha
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0