Hej!

Den här dagen har varit bra (så här långt i alla fall). Solen sken när jag vaknade utvilad så jag var på bra humör redan då. Sedan kom jag igång ganska bra med en ny uppgift på arkitekturen och efter det var det dags för god lunch. På GK:n han jag desutom börja lite smått med att färglägga min serie som jag ritade i ettan.

Efter skolan sprang jag sen upp på stan och köpte ansiktsrengöring som var slut hemma. Jag råkade dock se ett par jeansshorts på rea. Fast jag hade ingen tid att prova tyckte jag och jag har ju tänkt att inte handla mer nu, den här månaden. Fast jag vill ha ett par jeansshorts och finns det något bättre än rea..? haha. Nej men idag blev det inget i alla fall! Usch fy på dumma klädgalna mig! x)





Jag idag med en skjorta från Gina Tricot, solglasögon och linser. Ljuset gör att jag ser lite likblek ut på första bilden men jag kan inte låta bli att gilla det faktiskt. Tycker ljus hy är fint! :)

Vad har ni gjort idag?

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0