Var inte den här tävlingen verkligen något för mig? För att vinna en resa med Niclas till Paris var det enda jag hade behövt göra varit att skriva en motivation till varför jag skulle vinna. Sånt där är svårt men jag hade kunnat skrivit att jag verkligen vill visa honom min fina stad Paris. Han verkar inte förstå vilken magisk stad det är :p haha.

Men ja, den planen gick i kras när jag läste att man behövde vara 18 år för att tävla. Attans att man inte hade fyllt 18 nu! :(

Det känns som jag har otur med lite saker nu. Skorna igår t.ex - var riktigt besviken på det då jag hade kunnat fått ett par riktigt fina pch bekväma
Skor för 325 kr (med frakt) när de annars kostar 550 kr ( alltså 600 kr med frakt) Skulle ha beställt i lördags... Men jag hoppas att det var en mening med det då... Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0