Hej!

Vad skönt att vara ledig idag också så det blir en dag mindre i skolan. haha Dock har jag ändå lite saker som jag behöver göra idag. Till exempel plugga och lyssna på franska. Jag har egentligen inte så mycket till drivkraft nu men så är det.

Jag kom en än gång att tänka på hur fort tiden går. Idag är det redan en vecka sedan vi hade vårmiddag hos Linnea och påsklovet är strax slut... Men jag har försig fått för mycket sömn så det borde jag klara av. 

Hur som helst fick jag lite fler bilder från vårmiddagen av av Issa och här är några av dem. Fotografen till i stort sätt alla av dem är alltså Isabelle!

Niclas och jag


Här satt jag och valde musik till en spellista och Issa hoppar fram och skrämmer mig som bara den så jag ger ifrån mig värsta skräckfilmsskriket! x) haha




Värden

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0