Oj sådan underbart fin topp!

Fast att jag kände mig deprimerad idag när jag såg en kort film om den globala uppvärmningen som konsumtionen i världen orsakar kan jag inte låta bli att bli förtjust i fina kläder då och då. Det är hemskt egentligen hur vi handlar i i-länderna. Det är det. Men jag inte låta bli att i alla fall blogga om allt fint! xD

Den här var så fin och billig - 111 kr! Jag verkligen funderade på att köpa den. Den hade varit så söt till ett par shorts i sommar. Men den var slut i min storlek och från Asos. com så det var tydligen inte meningen. För jag är lite fundersam med att handla från utländska kedjor också...

Underbar är den i alla fall så det var otroligt synd! Skulle vilja hitta något liknande på stan fast att min garderob är full... Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0