I Måndags såg jag som sagt på "Inför Eurovison song contest". Där de bedömmer låtar som ska vara med i Eurovison song contest. I år var Lena Ph, Måns Zelmerlöw, Gina Dirawi, Christer Björkman (som vanligt), Thomas Lundin, Lizette från musikalen Romeo och Julia med. Thomas Lundin som är finne pratar så himmla gullig finlandsvenska. Jag tycker det låter så sött!

Men tillbaka till ämnet - jag föll för en låt den här veckan och det är Greklands låt. Den har dock lite galen text men rythmen är så glad att jag inte kan låta bli att tycka om det. Älskar melodin och farten! Jag tror faktiskt att jag har hittat min favorit i ESC 2012! ;)



Jag hörde (och man ser ju också) att finalen hölls i ett köpcenter pga av ekonomikrisen förresten.

Stylingen är ju lite cool också med den gröna skorna;)

Här är mer bilder på sångerskan!



// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0