Jag har blivit väldigt såld på blommigt på senaste tiden så jag går och drömmer om blommiga plagg till sommaren ( ett ska jag visa senare i veckan). Men därför faller de här klänningarna mig i smaken. Dels för att de är blommiga men sen tycker jag också att det är snyggt med klännigar som är lite längre i bak än i fram. Dock har jag ingen aning om den här modellen skulle passa mig eller inte. Men snygg tycker jag att den är för det! De ser så underbara ut men lätt svävande tyg.

De alla är från shoppingsidan inlovewithfashion.com kostar mellan 400 kr och 500 kr! Mina favoriter är de översta tre men de under är också jättefina!

Jag hoppas att jag skulle kunna vinna den blå gula hos ANNAWII.blogg.se så mycket!


Men ja då börjar den här söndagen lida mot sitt slut då. Jag an inte påstå att jag har gjort så värst mycket. Försökte göra lite franska sen och ska göra lite mer nu. Sen har jag sett på repriser och snart efter franskan blir det lite mer tv.


// Elaine

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

vad tycks? :D

http://fotokobran.se/2012/april/vad-tycker-ni-om-mina-nya-fina-knappar-d.html#comment

2012-04-23 @ 19:07:07
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0