Jag lyckades få lite ordning på dagen efter den där promenaden. Var och kollade mitt bloddtryck och hjälpte mamma att påskhandla nu på eftermiddagen. Sen rensade jag ett skåp där jag hade massa pysselsaker, slängde lite torkade färger mm. Så nu är det lite mer ordning där! :) Jag tog en paus i det och åt tacos också. Jättegott fast att jag åt tacogratäng igår ;)

Om en timme är det dags för TV. Jag ska se Top model och sen finalen på Project Runway (kl 22 på3:an). Jag älskar finalen när man får veta vem det är som vinner efter att länge ha spekulerat i det och se tre fina kollektioner. Nu har jag råkat sett vem det är som vinner genom att jag googlade programmet en gång för lite bilder. Jag brukar vara försiktigt med det annars. Men det är ändå lika kul att se kollektionerna! :)

Just det, till det blir det kladdkaka med vaniljsås! Jag har varit så sugen på det i några dagar nu och det är ju lov så det får gå för den här gången ;) haha  

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

åh! final! fast... det är fotboll ... :(( vad ska jag göööra? Äh, finalen går i repris! ;)

2012-04-03 @ 20:19:37
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Sarah

Den kladdkakan såg FÖR god ut. :)

2012-04-03 @ 23:42:22
URL: http://simplyjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0