Hej!

Idag hade jag tänkt att vara ute och städa lite men då dök två killar upp och drog med mig på en promenad i det underbara vädret. Det hade jag inget emot då killarna såklart var Niclas och Markus! Vi såg massa vårtecken som alla möjliga fjärilar, tussilago, blåsippor och en sädersärla. Mycket trevligt och det var snällt av Markus att han delade med sig av Niclas fast att det var hans dag att vara med Niclas ;) Vi bråkar lite om han (Niclas alltså) ibland ;D haha

Sen hann jag ändå med lite städning så nu har jag städat lite på rummet och ätit hemagjord pizza. Jag funderar på att städa lite mer nu och sen ta kväll och sätta mig framför tv:n. De visar den mysiga filmen Kärleken checkar in på 4:an kl 21.30 så den ska jag se!





Tyvärr var den här fjärilen död :(

Där var lite vårbilder från dagen! :)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0