Jag är ju svag för parfymer och hudvårdsprodukter som doftar riktigt gott. Så därför står de här produkterna över på min "hudvårdsönskelista". De översta är de omtalade Victoria secret produkterna som sägs dofta oroligt gott! Några dushtvålar har jag sett finns på shoppingsidan nordicfeel - därifrån jag beställde min parfym.

Sen är duschtvålarna/badskumet från märket I love... i dofterna melon, citron & lime, svartavinbär och tropiska frukter några som jag vill testa. Jag har ju redan hallon och bjönrbär med tillhörande handkräm och bodylotion som jag fick i julklapp av min faster så jag måste göra slut på dem först. Men ja melon vore riktigt härlig att testa. Såg att dessa fanns på nelly.com.

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0