Hej!

Jag har haft en lugn morgon efter en rolig kväll igår. Niclas och hans band Winner Winner chicken dinner hade en konsert som jag, Markus ( Niclas bästa kompis), hans familj och vissa släktingar var och såg + massa andra som de andra i bandet kände. Säkert några andra intresserade också. Hur som helst kom det minst 80 pers :)

Jag var riktigt stolt över att Niclas var min pojkvän när han stod där på scen som alltid. Ibaland var det så himla kul så jag höll på att börja gråta av skratt! Jag blev dessutom utpekad av Niclas kompis och bandmedlem när de pratade om att Niclas inte hade tid för mig (på skoj då ;) ). Haha Det var lite småkul! xD

Tyvärr blev det inga kort fast att jag hade kameran med men om det kommer upp en film på youtube ska jag lägga upp den :)


Niclas, Hampus och Erik

Bilden har Niclas lärare tagit och vill man gilla deras band på facebook för att höra om fler konserter ska man klicka här.


// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0