Jag idag
 
Så nu ska internet verkligen funka på riktigt! Igår hade jag tur när det fungerade för ingen hade tydligen lagat det men imorse så knackade det på dörren och en tekniker klev in. Efter ett tag hade han och pappa sen fixat internet! Så nu blir det vettiga saker gjorda igen! ;D haha
 
Idag har jag varit i skolan och haft 3D-design, klassråd och GK ( grafisk kommunikation). På 3D:n gjorde jag nästan klart badrummet i min lägenhet som jag gör i sketch up. Förhoppningsvis är jag klart helt om några lektioner! Skönt var det också att jag kom ihåg hur det var man gjorde allt..haha. Sen fick vi en ny rolig uppgift på GK vilket var att designa ett skivomslag. Lite klurigt att välja artist/band bara..
 
Just det, Ninni bjöd på hemmagjorda kanelbullar som såg ut som de var köpta på kondis. Det får inte glömmas bort att berätta! haha
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Evelinn

Sv; Och gott var det!

Ps. Har frågestund på min blogg just nu och jag skulle bli superglad om du kikade in och ställde en fråga :)

2012-08-23 @ 20:17:50
URL: http://ehallstrom.blogg.se
Postat av: Frida

taack! :)

2012-08-23 @ 20:50:05
URL: http://astridfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0