När jag städade plockade jag ut ordentligt och som vanligt så började jag alltid titta på alla små saker som jag här (många onödiga saker). Den här gången kollade jag igenom smyckeskrinen lite extra och då hittade jag berlockerna över. Det finns fler men jag valde att bara fotografera dessa. De är riktigt söta. Jag har varit dålig på att använda de genom åren och funderar på att börja göra det igen!
 
Fyrklövern är mammas gammal om jag minns rätt. Kanske kan den ge lite tur eftersom vi är släkt fast att den inte är min? Den andra tror jag också är mammas gamla också... Myckertär den, nästan lite för söt för min stil. Den gröna är min månads sten - alltså agusti. Den fjärde tror jag är köpt på någon medeltidsmarknad men är inte säker... Tillsist är det min snöflinga som jag fick av farmor (kan varit när farfar levde) i julklapp ett år.
 
Sen är några av de andra som jag äger t.ex en orange sten formad som ett hjärta och köpt i Estland. Ett bestfriends-hjärta som jag och min förra bäste kompis delade, en ängel som min faster gjort till mig samt några små djur som jag tror att jag har fått på dagis.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0