Ansiktsmasker 19 kr/st / Ögonskugga - 49 kr / sminkborste - 29 kr / hårsnoddar 19 kr/
 
Jag har suttit och sorterat bilder den senaste timmen så jag är helt slut. Därför tänkter jag nu skära upp mango och bänka mig framför tv:n för CSI miami. Minst sagt vardagsmysigt engligt mig!
 
Sen testade jag också en ansiktsmask alldeles nyss. Jag köpte två nya (hallon och blåbär) på h&m förra fredagen när jag stannade på stan med Sara. Sen köpte jag också en ögonskuggspalett som jag andvänt hela veckan, samt en sminkborste och hårsnoddar. Blåbärsmasken var förövrigt jättemysig. Den doftade gott, var skimmrande och härligt lila!
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv. ja visst är det:) den är jätte härlig att ha på sig:) allt bra idag?

2012-08-24 @ 10:08:01
URL: http://rhenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0