Kladdkakan från igår
 
För att kompensera att det stått ganska still här på bloggen tänkte jag ta försöka blogga lite extra idag. Solen skiner än så länge och jag har precis varit och pratat med min snälla granne så jag är lite gladare än jag var tidigare ändå.
 
Sen igår så var jag och Robin till min morbror och bjöd honom på mat hemma. Det blev trerätters bestående av memåsasallad och skinka macka till förrätt, potatisallad och rostbiff till varmrätt och kladdkaka till efterätt. Sen spelade min vår årliga minigolf och i år varnn jag!
 
Efter besöket hos min bror hälsade vi sen på mormor och morfar, åkte och handlade lite (jag råkade hitta två par solglasögon för 15 kr/st) och sen när jag kom hem såg jag på Top model och Project runway. Dock missade jag lite pgrund av åskan.Inte kul när det är det enda kvällen som man verklgien vill se på tv...
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0