För två veckor sedan var jag på något som kallas eldfesten tillsammans med mamma och pappa. Det var en mysigkväll då vi såg Timoteij som spelade på en flytscen ute i vattnet och sen efter det var det en jättestor fyrverkerishow. Den var minst sagt helt otrolig. Så himla vackert men fyrverkerirädd som jag är pågrund av ljudet och att man inte vet när det ska "smälla" så var det lite läskigt. Speciellt att nästan sitta mitt under det och med smällare några meter ifrån och utan Niclas. Men fint var det när det sköts upp i ljudet av vackra balader och Euoporia t.ex. Sen simmade de med facklor i vattnet och otroliga ljussaker kom upp från vattnet. Det var nästan som magi på något sätt.
 
 
Sockervadd åt Robin och jag efter! Stor va? haha
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0