Se så fin min Niclas är <3
 
Ja redan är det sen sista augusti och lite sorgligt känns det. Men jag ser fram emot hösten också. Det är så fint när löven blir röda eller gula på träden och luften blir klar.
 
Men jag tänkte avsluta Augusti med lite härliga sommarbilder från när Niclas, Isabelle, Linnea, Markus och jag var och badade. Det var den näst sista dagen på sommarlovet för mig och det kändes som ett bra avslut på det!
Vi hade en riktigt härlig dag, solen sken och havet var varmt. Vi hade picknik på klipprona med mackor, sallad, godis , chips och bullar. Riktigt rikigt härligt! Hoppas att det blir en repris nästa år!
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: ronja

sv: Hehe okej, bli medlem på panel.se så har du nog ett presentkort innan året är slut :)
det var därifrån jag fick mitt :)

2012-08-31 @ 13:08:47
URL: http://tjurens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0