Blus - VILA / Shorts - Veromoda / Sandaler - La redoute / Väska - VILA / Klocka - Ur&penn / Örhängen - Kicks /
 
Det har redan gått en vecka sen jag började skolan och fast att jag märker av att man hinner med mera i och med att dagarna känns längre, för att man går upp tidigt så går ändå tiden rysligt fort. Det är nästan läskigt! Det håller redan på att planeras inför studenten ( fast det började ju försig redan förra året..) som är om lite mindre än ett år och där med ska det snart provas mössor! Känns kul att vi är treor också, jag som fortfarande känner mig som en etta..haha
 
I alla fall så kunde jag ju inte blogga i fredags så därför lägger jag upp den dagens outfit denna fredag istället. Då var det ganska varmt så då blev det shorts, blus och sandaler! I veckan har jag däremot gått runt i jeans...
 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0