Jag idag - Halsbandet har min faster gjort till mig. Toppen är som tidigare sagt från Gina Tricot och Jackan från Haléns.
 
Jag är helt slut på något sätt men ändå har jag bara haft en lektion i skolan idag, inte heller så mycket till lektion var den då den mest innehöll information om UF (ung företagsverksamhet). Sen efter det gick jag på stan. Först en stund med Lovisa då vi kollade födelsedagspresenter och tyg. Efter det gick jag själv och provade lite tröjor. Inget föll mig i smaken direkt men när jag kom hem hittade jag däremot massa på nätet som jag kickat på lite förr. Tror det blir två beställningar...haha
 
När jag kom hem sen åt jag en god middag tillsammans med familjen och nu blir det snart lite popcorn eller mango framför tv:n ( Jag drömmer nästan om mangon, så gott är det!).
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan allt bra? :D

2012-08-24 @ 20:44:42
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0