Jag gör som en av mina favoritbloggar (Christien i Paris) och gör svarar på lite (vissa roliga) frågor?
 
Vad gjorde du klockan 8 imorse? Sminkade mig.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste bloggar
Vad har du druckit idag? Te, juice och mjölk.
Vad var det senaste du åt? Rostbiff och broccoligratäng.
Vad var det senaste du köpte? Godis (i helgen).
Vad är det för väder hos dig nu? Mulet.
Godaste glassmaken? SALTLAKTRIS , blåbär och hallon.
Favoritklädsel? Jeans (eller shorts) och en blus.
Vad ser du om du tittar till höger? Vägg.
Vad gör dig glad? En solig morgon.
Vad ska du göra härnäst? Äta något tror jag för jag är fruktansvärt hungrig och kanske blogga mer. Samt se på Project Runway.
Humör just nu? Lite nedstämd.
Spelar du något instrument? Nej är väldigt omusikalisk. haha
Morgon eller nattmänsika? Morgon, blir irriterad om jag itne får sova på natten.
Vad betyder mest för dig? Att alla mår bra.
Stjärntecken? Lejon.
Äckligaste insekten? Spindeln men de flesta insekter är äckliga enligt mig.
Stökigt eller välstädat? Jag tycker om när det är välstädat men har svårt att hålla det så. Därför blir det stökigt fast att jag egentligen inte tycker om det...
Vad längtar du mest efter nu? Att få resa till Paris!
 
Just det, när jag fyllde år vad jag med i tidningen. Då fick jag svara på lite liknande frågor. Roligt var det dock att de skrev om "tränar på friskis och svettis" till "tränar på gymmet". Det är klart att de tolkade det så, det skulle jag nog också göra. Men  jag gymmar ju faktiskt inte utan går på gymnastikpass. När det står "gymmet" ser jag framför mig hur jag sitter och tränar biceps dagarna långa typ. haha
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0