Lilla Mellvin ( bilden är dock tagen förra gången jag var hos Niclas). Idag var Mellvin lite dum mot Zingo ( fast det är han ibland). Han lät inte Zingo komma och hälsa på mig när jag kom men konstigt nog ville han själv inte hälsa...haha
 
Vilken dag! Tillbringade bara en och en halv timme i skolan för jag hade bara en lektion och det var svenska. Det tog hela den tiden att bestämma att vad jag skulle jobba med inom literaturhistoria. Sen efter det gick jag ch simmade. 1000 meter blev det för jag fick upp farten bra och sen efter det lyxade jag till det lite med inpackning i håret som jag satt med i bastun. Efter det åkte jag hem och innan dess hann jag springa in och köpa ett pack med fem par strumpbyxor ( de jag hade igår råkde jag riva upp).
 
Kvällen spenderades sen först med middag med pappa och sen med Niclas. niclas och jag tog en minipromenad i solen och sen såg vi på "The big bang theory". Det är faktiskt en väldigt rolig serie!
 
//Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0