Bilder från min födelsedag
 
Min födelsedag blev fin och bra. Jag hade kunnat mått bättre på morgonen, blev lite deppig för att det regnade och kände mig lite hängig. Det måste ha varit någon 18-årskris som sagt...haha. Men det släppte sen och när alla kom blev det som vanligt. Det började med lunch, fortsatte med kortspel och slutade med hemmagjord prinsesstårta som pappa hade gjort.Citronmuffinsen hade jag bakat och mamma resten. Mycket gott var det, kan verkligen rekomendera att göra egen prinsesstårta!
 
Niclas var också med på kalaset såklart, han och alla andra hade med sig fina presenter som jag ska visa sen. Efter tacogratäng till middag när solen äntligen, till min lycka, hade skinit upp tog vi en liten promenad han och jag. Den sista bilden blev riktigt fin på oss. Det är en uppdatering från den andra från när jag fyllde 17. 
 
Sen gick vi till Markus och såg på filmen " This means war" som jag fick i present av min morbror. Efter det fick jag säga hejdå till min fina prins och min födelsedag var slut. Så nu, nu är man 18 år. Känns lite tungt på något sätt..haha
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0