Hej!
 
Idag hände det inte mycket för mig förrens efter lunch. Jag var ju pigg på morgonen men efter frukosten tappade jag energin och blev trött av någon annledning. Men sen kom energin tillbaka när mamma och jag åkte och handlade. Efter det åkte vi hem och fikade. Tillsist avslutade jag dagen med att städa rummet innan middagen. Det måste ju vara lite fint när jag fyller år!
 
Snart är man 18 år.. Dock känner jag mig inte så exalterad på något sätt. Det har nog att göra med att det var roligare att fylla år när man var liten. Tråkig det men jag är ändå glad :)
 
Nu blir det jordgubbar och sen ska jag se morden i midsommer!
 
Jag drack en sen här festis på eftermiddagen. Fick lite nostalgikänslor från när jag var yngre. Inte för att jag drack sån jättemycket då men de var roliga och jag trodde inte att de fanns längre...
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0