När jag fyllde år blev jag överraskad med en hel del smycken. T.ex berlocker till mitt pandora armband men det tänkte jag visa sen. Men jag blev speiciellt överraskad med smyckena över. De lila plopparna fick jag i lördags av Isabelle. Medans Niclas mamma kom med den andra smyckena i små presentpåsar på min födelsedag. Det ena innehöll det guld-lila armbandet och vristlänken (silvriga) som var från Niclas mormor och det andra de rosa armbanden och hjärthalsnadet från Niclas mamma.
 
Det blev en riktigt överraskning det där och jag älskar alltihop!
 
// Elaine
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Åh vad fina presenter, särskilt det guld-lila armbandet ser jättespännande ut.

2012-08-09 @ 09:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0