Tyvärr får det bli ett bildlös inlägg idag då internet är så segt att det inte en går att ladda upp bilder.. Blir lite smått galen! I alla fall så tänkte jag vara lite smårolig och förtydliga lite vem jag är. Så här här saker som jag gillar och inte gillar.
 
 
Några kanske redan visste vissa saker om mig men andra saker kanske är nya?
Jag gillar: Frankrike - Min stora passion!
Kläder - Min garderob svämmar nästan över...
Skor - Klackar i trä är mina absoluta favoriter eller stövlar med kilklack. Kan inte får nog av skor alltså!
Glitter - Glitter och glamour är lite min stil.
Jumpapass - Har verkligen börjat älska det
Att dansa - Jag brås på min mamma och börjar studsa lite nä jag hör poppig musik. Dock föredrar vi olika musik. Men jag har alltid gillat att mima och dansa framför spegeln. Drömde om att bli bakgrundsdansare när jag var liten.
Hälsningland och Dalararna och Norra Sverige - Det är så vackert!
Chipps - Min störtsa svaghet när det kommer till ätbara saker.
Att skratta - Älskar det!
Att spela teataer - Tyckte det var riktigt kul när jag var liten. Den "genen" måste jag ha fått från min morbor! Romantiska komedier - Får jag välja film blir det en lättsam komedi med romantiska inslag.
Krigsfilmer och böcker från andra och första världskriget - att det är så hemskt och verkligt gör det så bra på något sätt...
 
 
Jag gillar inte: Äggskal - Jag klarar verkligen inte av att äta ägg eller räkor och få med lite äggskal, hur liten bit det än är. Sen har jag tappat apptiten.
Löskoktägg - Mår nästan illa om ägget inte är helt hårdkokt så gulan nästan rammlar sönder. Ja det låter konstigt men det är istället riktigt gott enligt mig.
Blodpudding - Vet inte varför egentligen men så är det. Lite har det nog att göra med vad det bara är men också är inte smaken eller konsistensen någe vidare.
Chokladglas - Så hemskt är det inte men föredrar verkligen vanilj framför chokladglass om det är det enda som man kan välja på. Dock går det jättebra med choklad PÅ glass!
Spindlar och insekter - Mellanstora spindlar som man hittar hemma skriker jag för men sammtidigt klarar jag inte av att ha ihjäl dem heller.
Åska - Tycker verkligen att det är obehagligt när det åskar och blixtrar.
Skräckfilmer - Nej jag är ingen skärckfilmstjej. Jag blir bara rädd och har bilder från dem i huvudet i flera års tid efter. Dock är Paranormal acitvity värd den plågan. Men bara den i så fall.
Krigsspel - Jag får pshykbryt av att titta på en skärm och vänta på att det ska komma en gubbe som jag ska sljuta. Sen den där dystra och mörka krigskänslan gör det inte bättre.
Sjukdomar - Verkligen inget jag tycker om.
Hemmafester - där det enbart ska sittas och dricka alkohol. Då går jag hellre ut på klubben och dansar.
 
 
 
Jag skulle aldrig:
Sätta på mig uggs - det är snyggt på vissa men jag är bara en sån som inte kan vara för bekväm av mig.
Göra något olagligt. Jag är alldeles för laglig av mig.
Åka fritt fall på gröna lund!
Hoppa bungy jump eller fallskärm (inte vad jag tror nu i alla fall men man vet ju aldrig egentligen).
Våga sjunga solo inför massa folk.
Få för mig att bli ekomom eller andra arbeten där man ska vara bra på matte.
 
 
 
Saker jag vill göra:
Lära mig sy kläder.
Bo i Paris ett tag.
Lära mig ännu mer franska, vill kunna prata flytande.
Shoppa i Paris
 
Länder jag vill resa till:
Paris
Koriska
Franska Rivieran
Italien, däribland Rom inräknat
New York
London
Malta
 
 
 
Någon som håller med mig på vissa punkter?
 
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh jag ska med göra en sån! :D

2012-08-09 @ 21:08:48
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0