En härlig sommarbild som jag tog här om dagen. Än är ju sommaren inte slut!
 
Det var så klart inte meningen att mitt internet skulle börja fungera i förrgår igen för direkt när jag hade postat sista inlägget så slutar det fungera helt. Sen nu på kvällen började det fungera igen men det är ändå segt som bara den... Det roliga var att Markus skrev ut en sak till mig för att jag inte kunde göra det men precis när han skrivit ut det så börjar det fungera ändå. Hah så tyspiskt! Men det var väldigt snällt av honom!
 
I alla fall så har det här varit den sista dagen på mitt sista sommarlov ( kanske inte riktigt sista, men kanske). Det känns lite sorgligt faktiskt för jag är lite besviken på det här sommarlovet. Eller så kände jag i alla fall i tisdags när jag hörde sommaren är kort på allsång på sakansen. Det känns som det bara har regnat och jag bara har jobbat (inget ont mot det egentligen)  men jag fick en härlig sommardag igår minsann och det har varit andra fina! Så fort internet blir som vanligt ska jag som sagt berätta mer om det!
 
Men nu blir det CSI miami efter att ha möblerat om på rummet lite idag och solat :)
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0