Hej!
 
 Jag har precis duschat och klätt på mig. Före det gick jag upp vid nio och åt frukost med mamma och pappa. Mysigt lördagsmorgon för det är inte ofta vi äter frukost ihop. Sen tycker jag vädret kunde varit bättre för idag ska Niclas spela utomhus men han står ju under tak tror jag så det gör ingenting. Men jag hade velat ha lite sol och värme så jag hade kunnat haft klänning för sista gången för i sommar... 
 
Igår var jag in på en tygaffär med Lovisa. Jag köpte en stuvbit för 39 kr som ni ser under. Det är mönstrat men det syns inte rikktigt på bilden. I alla fall så ska jag testa sy något i det. Dock är det inte det lättaste tyg att sy i men vi får se vad jag gör med det annars... Snyggt är det i alla fall då det är lite vinrött (eller är det lila?)som "höstens färg"! ;)
 
Här är en närbild på mönstret ( dock hör glittret inte till, haha) men färgen är annorlunda fö´r jag var tvungen att fota i lampljus.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0