Jag är nyligen hemkommen efter att ha varit och lyssnat på Niclas när han spelade som jag nämde tidigare. Han var lika duktig som vanligt. Jag kommer ihåg innan vi var tillsammans, då var jag så imponerad! haha. Det är jag nu med men då kände jag ju inte honom lika bra. Nu är jag både imponerad och stolt. <3 <3
 
Sen så var det lite annan musik och lite grejor som man kundeköpa. Niclas riggade dessutom upp allt så han hade fullt upp med det men jag träffade också min farmor och faster och sen pratade jag med hans brorsa. Så jag fördrivde tiden ändå. Fast innan jag kom dit var det stress för mig med att blir klar x) haha
 
Nu blir det lördagsmiddag och sen tv-mys!
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Man blir stolt när någon man älskar visar upp en fin talang eller sida :)

2012-08-25 @ 21:37:40
URL: http://christineiparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0