Jag har gått och avrit sugen på glass ett bra tag nu igen.. Skulle vara så gott med laktris och blåbär. På bilden ser ni den senaste av den sorten som jag åt, vilket var för några veckor sen när Isabelle, Niclas, Markus, Linnea och jag var på utflykt.
 
Idag fick jag ganska mycket gjort på lägenheten i sketch up. Men jag ber för att det är kvar nästa torsdag. Det har varit krångel med det för mig förrut med sparningar... Men nu ska datorerna bytas så det ska gå fortare att jobba. Men jag anar att det kan bli svårt med att synkronisera allt.. Dock säger de att det såklart ska gå men datorerna som vi har haft nu har inte velat synkronsiera fast de stått i samma rum! Det är ett fånigt i-landsproblem, men usch så jobbigt det skulle vara om allt som jag gjort sen det hår året började bara försvann.. orolig tjej :S
 
Sen var jag ner på stan efter skolan för att kolla på de där tröjorna men såklart var den ena slut i min storlek. Så typiskt för den fanns igår.. Men så då tog jag mig till en annan h&m- affär men ja då fanns inte tröjorna där alls och när jag gick in på Cubus för att fördriva tiden föll jag såklart dit och köpte ett par strumpbyxor och annars smått.. Man är väl otrolig?! Fast strumpbyxor och strumpor på rea är väl aldrig fel egentligen?
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: sabina mammastårtor

tack snälla!

2012-08-30 @ 19:42:24
URL: http://www.mammastartor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0