Usch det har regnat hela dagen och fast att jag har varit ledig känner jag mig helt slut. Jag gick upp vid nio och direkt efter frukost började jag med en uppgift i företagsekonomi som jag hade att göra. Men det tog hela 3 timmar att bli klar med den! Hur förstår jag inte... Me ja efter det började jag och kolla på min symaskin. Jag satt mig verkligen in i det och eftersom den var en liknande som den jag hade i grundskola. Men¨sen var det något som var borta och helt plötsligt började den backa hur jag än ställde in den. Så då gav jag upp med det för idag x) Jag försökte då kalkera av en bild men det gick inge vidare det heller...
 
Så nu är jag lite irriterad eftersom jag också börjar få lite panik över projektet som ska vara valt på tisdag..och annat.. Men nu är det ändå fredagsmys med film och popcorn!
.

Gammal bild
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Malin Wallin

Jättefin blogg, allt bra med dig? :D

Kram!

2012-09-01 @ 13:08:24
URL: http://mwallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0