En bild från promenaden igår. Lilla Mellvin är så söt! (Zingo också)
 
 
Hej! Något verkar ha hänt.. internet är bättre (för tillfället i alla fall) utan att någon varit här och felsökt. Vad jag vet i alla fall. Bilder verkar jag också kunna lägga upp nu :) Hoppas att det håller i sig för då drar bloggandet igång som vanligt igen och då kan alla vänta sig massa bilder här inom kort!
 
Annars har jag varit hos Niclas både igår och idag. Lånade lite på deras internet och fyllde i lite frågor till rekryteringsmyndigheten. Men det var ig¨r när jag var där. Då var hans mormor där så vi satt ute och fikade i det fina vädret mm. Sen åkte jag hem och gick på den sista sommarjympan för i år ute i solen. Härligt var det! Efter det åkte jag tillbaka till Niclas och vi båda slockande direkt när jag kom dit. haha. Sen idag har vi kollat på en hyrfilm på headweb som jag fick när jag fyllde år av mecenat . Efter det satt vi och åt lunch ute i solen, gick en promenad med Niclas mamma och hundarna.
 
Det var två underbara näst sista dagar på sommarlovet 2012! Ikväll blir det Project Runway!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0