Vad jag är frusen! Mina händer är kalla och mina fötter är iskalla. På samma gång har jag lite ont i halsen och börjar känna mig förkyld. Halsen kände jad redan av igår och framför allt i morse. Så det blif ingen träning för mig ikväll. Är inte alls sugen på att gå ut i kylan igen. Ca 15 - 20 grader tror jag det har varit idag. Frös om tårna fast jag hade fodrade stövlar...Men jag gillar ju snö och det här vädret är klart bättre än regn! Bara det stannar till jul!

Annars så målade jag hela förmiddagen. Både konstverk och pepparkakshus (i kapaskiva). Sen fick jag en ny uppgift på gk:n och efter hade jag en halvtimmes företagsekonomi.

Imorse såg jag gladare ut trots den onda halsen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0