Christmas
 
 
Högra klänningen - AX Paris chiffon dress, 190 kr / Mellersta klänningen -  look.co.uk, ( vet inte pris) / Vänstra klänningen - Lipsy cotton dress, 485 kr / Kilklackar - Jane Norman ankle strap heels, 375 kr / Diamantpumps - Sparkly heels, 300 kr / Röda skor - Christian Louboutin, justluxe.com / ASOS quilted handbag, 330 kr / Örhängen - Miss Selfridge black earrings, 60 kr
 
Det är ju inte riktigt jul än men nu tycker jag att man har rätt att böja fundera på julklänningar i alla fall om man så vill. Jag brukar inte klä upp mig så mycket. I alla fall inte så jag köper något nytt. Men Jag skulle inte tacka nej till någon av dessa klänningar och lite blingiga accessoarer!
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0