Godmorgon! Idag är det den fjärde advent och imorgon är det julafton. Jag har ett väldigt stökigt rum att städa och julpynta idag. Plus de sista julklapparna ska slås in och en julgran som jag har erbjudit mig att klä.

Igår var jag hos Niclas hela dagen. Vi åt fryst pizza till middag framför greveholm, såg på ett Päron till farsa semestrar i Europa, såg på film från när Niclas var liten. Sen fick jag också två julklappar från Zingo och Mellvin i år igen. Den här gången innehöll de tre små parfymer och ett par mysiga strumpor :) Jag tjuvstartade också med att öppna en av de jag fick av Niclas.


Kommentarer
Postat av: Autophoto - Julkalender på bloggen!

är ni inte med på uppesittarkvällen? :)

2012-12-23 @ 11:42:50
URL: http://autophoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0