Idag har varit en lång dag. Gick upp tidigt och åkte till Stockholm tillsammans med Amanda, fem andra i min klass och tre lärare. Vi var på studiebesök på Nyckelviksskolan, Lidingö och sen tog vi tunnelbanan till Beckmans på Östermalm. Nyckelviks var fint men det känns inte tillräckligt lockande för mig. Just då när vi kom dit efter en lång resväg kände jag mig inte alls peppad på något. På Beckmans däremot piggnade jag till. Jag har ju alltid drömt om det förrut och nu gör jag faktiskt det igen. Frågan är bara form eller kläder och ja sen måste man ju vara en av de 14 som kommer in av de 70 sökande... haha. Livet är inte lätt må jag säga!
 
Sen gick vi förbi NK:s julskyltning innan vi skulle hem. Den var  jättemysig! Sen var det troligt fint uppe på Stureplan med juldekorationerna också så jag var tvungen att ta lite bilder på det och NK:s skyltfönster som ni ser här över!
 
// Elaine 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0