VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG!
 
Ja det är inte min dag idag!
 
För det första har jag febrilt försökt få mitt Treehotel och lägenhet utskrivna i flera veckor. Eller det har kännts som det i alla fall. Det skulle ju bli gjort idag men ja det höll nästan inte på att bli så då maskinen på tryckavdelningen inte fungerade som den skulle. Så jag fick utskrivet bara en sak av två och dessutom på ett gul-vitt papper. 
 
För det andra så försökte jag sedan binda ihop de utskrifter som jag fått ut till två böcker men den ena gick det inge bra med så jag tog en paus och gick på lunch. När jag kom tillbaka var mina böcker borta (förmodligen för att min lärare hade tagit de och låst in dem på sitt rum). Jag som så gärna ville ha det utskrivet och med mig hem till jul.
 
Så jag begav mig ner till en anna sal för att skriva ut allt som vanligt eftersom jag inte kan skriva ut på min dator sen hela terminen (ännu en sak som gör mig frustrerad). När jag sen har fått ut det tar dock min lärare det framför näsan på mig eftersom det ska dukas upp till fika på bordet. Jag blev stum av någon annledning eftersom det var så komiskt. 
 
Sen när vi fikar ska jag precis ta en bulle från burken som stått framför mig ett tag (funderade först) men då är det någon som vill ha och den flyttas precis i den stunden jag ska böja mig fram. 
 
Tillsist såg jag nu ikväll att en sida hade 15 % rabatt på Victoria Secret - produkter för dagen. Jag som precis hade bestämt mig för att beställa två från just den sidan. Så ja jag tänkte att nu hade turen vänt, nu kan jag beställa och få rabatt! Men icke, då var de dofterna jag ville ha såklart slutsålda.
 
Med det vill jag säga attjag är riktigt less på den här dagen. Det är såklart inget stt klaga över men ja jag har velat haft mina saker utskrivna ett bra tag och alla datoroproblem händer alltid mig. Sen så blev jag ju besviken över prov och betyg tidigare i veckan. Men ja, nu är det lov i alla fall och julafton om 4 dagar i alla fall. Ja om inte jorden går under imorgon då...
 
 
 
Jag känner mig precis som Kalle Anka - jag får all otur medans det bara flyter på för alla andra. Känns det som i alla fall.
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0