Jag målade naglarna igår i ett naglellack som jag köpte i veckan på mellandagsrean. Har länge funderat på ett glittrigt så nu slog jag till när det dessutom innehöll två till nagellack i förpackingen. Dock var det väldigt svårt att få det på bild. Tycker att naglarna ser glittrigare och finare ut i verkligheten.
 
Mina ögon är förmodligen helt fyrkantiga just nu för jag har spenderat största delev av eftermiddagen framför dattorn. jag har som sagt satt ihop resuméinlägg men nu håller jag på att omkategorisera allt. Jag har även lagt till någon ny kategori. Vissa kategorier har jag också tagit bort men inläggen har jag då flyttat till en anna kategori. Jag ska förklara mer tydligt när jag är klar. Om ett tag slutar jag väl för dagen och förflyttar mig till tv:n istället.haha
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0