Glamour
 

Baby doll dress, 670 kr / Strappy heels, 500 kr/ Svarta Christian Louboutin platform pumps, 6 645 kr / Väska - brahmin.com , 1 505 kr / Clutch - Christian Louboutin mini handbag, 5 975 kr / Blommörhängen Tarina Tarantino swarovski crystal jewelry, 115 kr /Svarta ploppar - Kate Spade jewelry, 255 kr / Svart ing - River Island black jewelry, 11 kr / Guldring Gold jewelry, 6 730 kr  / Nagellack - Nail lacquer, 16 kr
 
Nu är det ju inte lång tid tills det ett nytt år! Gud så fort tiden ska gå! Jag brukar inte gå på nyårsfester (än i alla fall) så jag köper ingen ny klänning. Men lite gillar jag däremot att klä upp mig såklart. 
 
Här över har vi en underbar paljettklänning i två olika nyanser. Jag hade valt den guldiga och sedan matchat den med vinrött och svart! 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0