Här kommer ett väääldigt långt inlägg med mina outfits från det här året sammanfattande. Det tog jättelång tid att sätta ihop och under tiden kom jag underfund med att jag verkligen måste ta bättre bilder nästa år. Men det är svårt då man inte har den bästa kameran, det är svårt att hitta en bra bakgrund, man inte har en fotograf och det är mörkt ute så det behövs ljus i rummet. Men härr är i alla fall mina klädval för 2012.
 
Det vore kul om någon kunde kommentera en favorit :)
 
 
Jag gillar de med min kabelstickade tröja, blommiga klänning och svarta klänning mest. Lite bättre kvalité har jag fått det senaste halvåret ändå va? Men bättre ska det bli nästa år!
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Loool

Jeans med blommig tröja, en klar favorit :)

2012-12-30 @ 18:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0