Det är något med fredagar. Jag får någon urladdning efter en hektiskt vecka som gör att jag blir lite deppig. Just den här dagen känns inte så bra med tanke på gårdagen. Egentligen var det ingen större grej men för mig var det det. Sen är jag inne i en jobbig period ändå nu. Därför känns är jag inte på toppen humör ikväll. Men jag tänker försöka skriva om något kul så att inte bloggen blir allt för deppig. Om nu någon överhuvudtaget läser? ( Ja ni ser hur mitt humör är) .Sen så ska jag också lägga upp bilderna från skidresan. Men nu fortsätter jag den där "30-dagars-saken" som jag gjort om till en "20-dagars-sak":

Dag 10: Anledningen till mitt bloggnamn:

Hm de här frågorna börjar bli jobbiga nu för att jag känner mig tjatig. För att en en gång är svaret: Paris, frnaska och design. Det är en ganska stor del av min personlighet och jag har en liten stämpel i pannan där det står " franska-galen" x) haha. Men eftersom det är "jag" så tyckte jat att mitt bloggnamn skulle spegla det. Därför valde jag då "mademoiselle" och sen mitt namn när jag startade bloggen. Det för att jag också tycker om mitt namn. Är glad att mamma och pappa valde det till mig! :) Även om det är engelskt kan det göras om till franska.


Jag i Luxemburg trädgården, Paris för snart 3 år sedan.

Just det - Lovisa: Det är lungt, jag förstår :) Var inte ledsen för mig eller så :)

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha ok. ;)



JAAAG LÄÄÄSER! wiiiie en!

2012-02-03 @ 20:52:41
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag läser alltid, ALLTID, varje dag, VARJE DAG ....

Visst tog jog bilden?

Häpp!

2012-02-03 @ 22:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0