Jag ahr svårt att bestämma mig för ett spel som är det absolut roligaste för jag har 3 stycken som jag knappt har kunnat slita mig fråne n gång i tiden. Egentligen är jag inte en "tv-spels.tjej" men jag har såklart spelat tv och dataspel förrut. Hade en period då jag slogs om tv-spelet med min lillebror x) haha. Det 3 spel som är de där favoriterna är The sims 2 (spelade det i timmar hos min kompis när jag var mindre), Crash Bandicoot 3 till playstation 1 ( Blev ju överlycklig när Niclas hade det så jag fick spela det nyligen igen!) och sen Lego race till play station 1. Tycker att de alla var superroliga!!

Ja jag bryter ju lite mot "reglerna" nu när jag inte kan hålla mig till ett spel men så får det bli x) haha











" Roligare" spel är min grej! :D

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0