Jag tror att jag har en ganska tydlig bild av hur jag ses utifrån andra. I alla min klass ögon ses jag nog som en ganska blyg tjej då jag inte tar för mig så mycket. Men från de fyra tjejer i klassens ögon som känner mig ganska bra verkar jag nog lite galen. Då är jag inte blyg minsann - så jag babblar på luncherna och skrattar mellan lektionerna. Men sen på lektionerna blir jag den där lugna tjejen som är en del av mig. Jag ses nog som av många andra som en tjej som stressar upp sig och arbetar i onödan , är för noggrann och disiplinerad. För jag vill inte komma försent, alltid utnyttja tiden till att jobba och inte springa ute så mycket på helgerna. Så ja jag tror jag är sedd från två olika perspektiv. Men framför allt tror jag att jag är den där oskyldiga och för snälla tjejen. Stämmer det?



// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0