Som sagt så tror jag att de flesta ser mig som en lite feg, mesig och noggrann tjej som är aldeles för snäll. Min egen syn på mig själv ser faktiskt lite ut så också. Men det här som alla andra ser som för "fegt och snällt" är det som jag tycker om med hos mig själv. Jag erkänner att jag har ganska mycket stolthet och gör bara saker som jag själv vill och känner för. Men det är det som är min drivkraft (där lät jag nog som blondinbella) och att jag har så starka mål gör att jag orkar med allt. Jag kan ibland inte förstå varför jag ska vara som jag är men jag har insett att jag är bara den jag är och jag vill inte vara någon annan. Jag är stolt över att vara den jag är oavsett alla små saker som jag ibland irriterar mig på.

En gamal bild på mig


// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

You go girl! Hoppas du bättar på dig nuuuuu dååå

2012-02-17 @ 14:56:15
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0