Jag har aldrig varit någon sporttjej. Har alltid tyckt att det har varit jobbigt att ha idrott och man skulle spela i lag. Varför? Jo för att man fick alltid höra att "det var toppade lag" och då var man alltså i den som sa dets lag. Det vill säga - det förlorande laget. Men ändå har jag spelat fotboll i något år. Jag tror att det var när jag var 10 år. Men det var aldrig något för mig. Sedan dess är jag också lite bollrädd. Fick en boll i pannan en gång så att jag tror jag svimmade i någon minut - jättekonstigt :S

Sen har jag också dansat bugg i två omgånger. Första gången var när jag var 7 år. Då dansade jag med en i min klass (en i Niclas band) och några år senare (när jag var 11-12 år?) dansade jag med min lillebor. Jag tyckte egentligen att det var kul men jag ville liksom inte mer sen. Men egentligen är det nog som mamma säger - att jag har takten i mig. Dans är det mest "sportiga" som jag tycker om. Tänkte också nämna att jag kom 2:a (utav 3 par) när jag tävlade en gång när jag var 7 och sen kom jag och lillebror fyra en gång. Mer än så tävlade jag inte dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0