Den här "frågan" eller vad man ska kalla det är egentligen väldigt onödig. Redan när man kommer in här på bloggen förstår man att jag är intresserad av Paris och franska. Sen är ju design och kläder ett stort intresse också! Men jag har också insett att bloggen är ett stort intresse. För jag gillar att "skriva av" mig här och jag gillar liksom att "spara" dagarna. Förstår ni vad jag menar med det?

Jag hoppas att det är roligt att läsa om det :) Mitt liv är väl inte speciellare än andras men jag gillar att dela med mig av en liten del av det - med det också mina intressen som jag skriver om. Men jag har funderat på om det är några fler utöver de jag vet som läser min blogg. Är det så? Det vore i så fall jättekul :) Väldigt glad skulle jag också bli om någon ville kommentera det här inlägget (gärna fler också) och kanske berätta vilka de är och om de har en blogg. :)

Sen har jag en till fråga: Vad borde jag blogga om för att göra bloggen bättre eller vad är läsvärt? Jag funderar på att kanske göra om designen eller något också. Men skulle ändå vara kul att veta och om det överhuvudtaget är någon som kikar in här ibland :)



// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

u shuld blog bout us

2012-02-02 @ 13:18:48
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0