Det finns egentligen ganska många saker som jag har lärt mig att tycka om - när det gäller saker man kan äta är det t. ex honung och brieost ( inte tillsammans då). Jag vägrade öppna munnen när pappa hade lite honung på en sked och frågade om jag ville smaka. Visserligen har jag inte testat det där med att bara äta honong rakt av nu heller men jag klarar knappt av att dricka te utan honung i. Sen började jag må illa av brieost när jag var liten - jag tyckte att det var så himla äckligt! Men nu älskar jag brieost och njuter de få gånger på året som jag äter det. Det är så himla gott på salta kex - något som förknippas av en liten nyårstradition här hemma.


Sen så var jag ju ganska förbanad på illustrator när jag precis hade lärt känna det programet förra hösten när jag började ettan på gymnasiet. Men ja nu tycker jag faktiskt att det är ganska kul och jobbar till och med friviligt i programet - engligt mig är det roligare än photoshop och Indesign! Men det har väl att göra med att jag inte jobbat lite mycket i det.

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0